Thursday, August 4, 2011

ENECO redeneert krom...

ENECO levert prima stroom en gas. Ik heb daarover geen enkele klacht. De technische kant van ENECO lijkt zeer goed onder controle. Datzelfde kun je niet zeggen over hun klantendienst. Het is werkelijk dramatisch hoe die dienst werkt. Die dienst kost vermoedelijk erg veel geld, maar die dienst levert echt niet de (door de klant gewenste) kwaliteit. Maar goed, daarover wellicht later meer...

Hier wil ik de aandacht vestigen op de scheve manier van redeneren door de administratie van ENECO. Als je naar de klantendienst belt en vraagt 'wat is mijn saldo?' dan krijg je daarop vrijwel direct een antwoord. Welnu, ik heb bij een bepaalde afdeling van ENECO een tegoed opgebouwd onder een leveringsprogramma, dat ik niet langer gebruik. Nu komt het gekke... het kost die afdeling naar eigen zeggen minstens drie weken om dat tegoed aan mij terug te betalen, want zij moeten eerst beoordelen of ik geen openstaande nota's heb. Dat is krankjorum, dat heb ik hierboven aangetoond. Eén belletje naar de klantendienst en je weet het... Nee hoor, dat kan men niet binnen ENECO. Het moet en zal drie weken of meer gaan duren. Ik vind dat beklagenswaardig....




No comments:

Post a Comment

Many thanks for your comment. I truly appreciate you taking the time to comment to my post. I will review your comment as soon as able.